Staat de Marathon nog op je bucketlist?

Staat de Marathon nog op je bucketlist?

Staat de Marathon nog op je bucketlist?

Staat de Marathon nog op je bucketlist?

Ik hoor met enige regelmaat dat het lopen van een Marathon nog op het lijstje staat.

Het uitlopen van een Marathon heeft toch iets speciaals toch? 

 

Ik heb hem afgevinkt dit jaar (2016).

Ik heb gekozen voor de Marathon van Rotterdam 2016.

 

Wat houdt je nog tegen?

Ja, wat houdt je nog tegen?

Ik moet gelijk eerlijk zeggen dat een Marathon lopen best een dingetje is maar het gevoel dat je ervan krijgt is niet te beschrijven zo mooi.

Wat ik veel hoor is dat het trainen voor de Marathon een obstakel kan zijn, zeker voor veel ondernemers is tijd een van de belangrijkste redenen om het niet te doen.

Zelf dacht ik dat ook totdat ik in aanraking kwam met het sportrusten programma.

 

Een revolutionair programmasportrusten-pakket-ik-hardloper

Het sportrusten programma is een trainingsschema dat zich richt op het lopen op hartslag.

Het mooie en tegelijk ongeloofwaardige feit is dat je maar maximaal 14K traint.

14K?!  yep, ik vond het ook moeilijk te geloven en dat wilde ik zelf weleens gaan testen.

In grote lijnen is het programma opgebouwd uit 4 looptrainingen per week in verschillende en oplopende afstanden en dat geldt ook voor je hartslag.

Het programma duurt precies 100 dagen dus als jij op 1 januari start, ben je precies op tijd voor Rotterdam op 9 april.

 

14K?!  kan dat?

JA! dat kan

Ik heb eerder dit jaar mijn hele voorbereiding en mijn Marathon verslag al op mijn site geplaatst maar mocht je dat gemist hebben?

Hier nogmaals de linkjes naar mijn verhaal.

Het begon allemaal met de inspanningstest in november 2015 gevolgd door de start van het 100 dagen  programma op 2 januari 2016.

Tot aan de Marathon heb ik regelmatig mijn vorderingen en updates geplaatst met als afsluiter de NN Marathon van Rotterdam 2016 

 

Als ik het kan kan jij het waarschijnlijk ook

Natuurlijk moet je gezond zijn en moet je de 10K in 65 minuten kunnen lopen.

Op de site van sportrusten staan alle voorwaarden waaraan je moet voldoen om het programma veilig te kunnen volgen.

Ik denk dat een beetje begeleiding jou zeker gaat helpen.

Uit eigen ervaring zou ik dan het sportrusten 100 dagen programma aanbevelen. (heb ik ook gedaan)

Je krijgt alle informatie en je kan online je vorderingen bijhouden.

Het schema geeft automatisch de juiste afstanden en hartslagen om op te trainen.

Je moet alleen nog zelf de ademhalingsoefeningen en de looptrainingen doen.

Neem de informatie eens even rustig door en bekijk of dit bij je past.

Mocht je vragen hebben neem dan gerust contact op met de jongens van sportrusten.

Ben je opzoek naar mijn ervaringen? dan help ik je graag verder.

 

Wacht niet langer en start op 1 januari 2017

Wacht niet langer en start op 1 januari 2017 met de training voor jouw eerste Marathon en vink hem af van je bucketlist

 

Succes en laat mij even weten hoe het gaat.

Wesley

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *